[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 10., Sze, 22:09:51 CET

>  Miért nem jó a kézzel kitölthető számlatömb?
:) mert kb. 600 ft egy tömb.
macerás megvenni az új szabályok szerint, macerás nyilvántartani, szigorú
számadású bizonylat és még a nyilvántartó lapot is nyilván kell tartani....

>  Egyéni vállalkozóként is pont azok vannak, mint Bt-ben vagy Kft-ben. Ha
> főállású vállalkozó vagy, akkor mindezt ugyanúgy "megkapod", pluszban még
> azt
> is, hogy teljes vagyonoddal felelsz.
igen, csak ezt megszüntethetem akár holnap is, míg bt-nél 90 nap...
vagy 30,  mind1 sok idő és sok pénz az államnak.

most sokan biztos, úgy gondolhatják, hogy tiszta agyament vagyok.
lehet, nagyon sajnálom, de én már bekattantam az állam folyamatos és állandó
mindenen történő nyerészkedésétől és elegem lett belőle.
főleg amikor 3 évig fizettem egy bt-t, összességében mindenki jól járt csak
én vesztettem sokat...

>  Hazabeszélek, de a CIB-nél van valami 299 forintos kisvállalkozói
> bankszámla. De szerintem máshol is van ilyen... :)
és a pénz lehúzó bankokból is elegem van.
minden utalás 2-300 ft, az apehnak meg 523 féle
különböző bankszámlára kell utalni...

ezért keresek olyan megoldást ahol 1szer én is jól járok, ezért született
meg az 1ik napon vk nyit számal kiad 2ik napon vk bezár.

én nem szeretnék a fentiekből újabb vitát nyitni.

tehát vissza a vállalkozósdihoz.

találtam egy jó kis gazdasági oktató oldalt:
http://apertus.freeweb.hu/

most éppen ezt olvasgatom.

zsolt