[Epitesz-barkacs] hálózati zavarok, szennyezés Re: eltűnnek a hagyományos izzólámpák

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Dec. 10., Sze, 22:49:52 CET

jhidvegi wrote:
> szerintem mar nem szokas a 40W-os fenycso. a szokasos az a T8-nak vagy
> minek nevezett fenycso, es abbol ezek a standardok.
> aha. Ezek azok a hosszúnak tűnő, vékony, de elég erős fényű csövek
> lennének, amik mögött viszonylag dizájnosabb, belül kiválóan tükröző
> felülketek szoktak lenni?

A T8 az az atmerot jelenti, az egyseg az 1/8 inch, tehat a T8-as az pont
25.4mm atmeroju, ezek a 18W, 36W csovek, meg gondolom az 58W is, de azt meg
nem lattam kozelrol.

A regi vastagabb volt a T12-es, azaz 1.5" atmero, ez volt a rovidebb a
20W-os, a hosszabb a 40W-os.

Van meg a T8-asbol 15W-os az olyan kb. 50cm hosszu, illetve van meg T5-os is
par fele, ezek olyan 6-10W koruliek.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))