[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 11., Cs, 21:50:48 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2008.12.11. 21:26:54 +1h-kor írta:

> Halihó!

> Mindenki másra büszke... én arra vagyok büszke, hogy idén már én is tagja
> leszek a munkavállalók azon 3 százalékában, akik az SzJA (és a többi
> arányos)  adóbevétel 30 százalékát adják a közösbe.

Zsolt munkaadóként élte át, Te munkavállalóként, és ez a "másság oka"

pl. munkaadóként a munkavállaló táppénzének 1/3-át "táppénz hozzájárulás"
címén pluszban be kell fizetnie, amiről a munkavállaló nem is tud
(ezért nem veszik fel a terhes nőket, a kisgyermekes anyákat, a sűrűn bete-
geskedőket, mert azt nem teljesen az állam fizeti, pedig a munkavállalók azt hiszik,
hogy igen)