[Epitesz-barkacs] Furogep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 11., Cs, 22:47:08 CET

Létezik olyan egyszerű fúrógép, ami tökugyanolyan pofára, mint bármelyik
olcsó vacak, csak egy fő tulajdonsága van: legalább 4000-rel tud forogni?
Nem is kéne neki többet tudnia, mint max 4-es 5-ös fúrót, de azt nagyon.
Leginkább azért 3-3,5-össel nyomulnék vele.

Akárhol nézem, valahol 3000 körül van az a határ, amit ráírnak, de csaknem
biztos, hogy ez csak üresjárási fordulatszám. Én meg fúrni szeretnék
legalább 4000-rel. 500W is elég hozzá szerintem.