[Epitesz-barkacs] Vállalkozósdi

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 12., P, 08:53:49 CET

>Nem a könyvelőmet kérdezgettem, hanem az akta listát. Ott rengeteg könyvelő
>van.

én is bele olvastam oda és tényleg szakmai kérdések mentek és az elmúlt évek
tapasztalata alapján (pl. linux lista) ha ilyen helyre az egyszerű kis
kérdéseidet írod akkor elhajtanak, így már meg sem próbáltam.

> Felmerült az ún. megbízási jogviszony is. Nem tudom, ez pontosan mit
> takar, de a levelekből az tűnik ki, hogy ez nem akármilyen munkára
> köthető. Pl egy sima lakatosmunkára úgy tűnik, nem.

igen nekem van egy készülékem amit bérbe adnék, én ezt alapban sima bérleti
szerződésként gondoltam, de mint írtam sokaknak a számla mindenük és nem
értik meg, hogy ez is ugyanolyan jó és ezt is le tudják könyvelni.

ez van.

>Semmivel se lennél előbbre, ha deklaráltam csupa hasznos dologra lenne
>költve a pénz.

azért egy kicsit mégiszcsak másként venné ki magát a dolog.

zsolt