[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 02:02:03 CET

Hofferek Attila wrote:

> Egy kellemes esti egyórás edzéssel egy led éves fogyasztását kitermeli
> egy ember (hasraütésszerűen megsaccolva).

Egész jó sacc. Jelzőfénynél majdnem ki is jön.

Ha viszont már látni is akarunk a fényénél (pl 0,1A 3V készlet) valami
halványan napi 8 órát, akkor már kéthavonta kell ezt az edzést megejteni -
kb 150W tiszta melóval. :-)

(Ez egy egészséges fiatalembernek tényleg bakfity. Némi lihegés árán még
én is tudok ekkora teljesítményt, ha nem is biztos, hogy egy órán át.
Próbáltam: 10%-os emelkedőn alig több, mint 3,6 km/h gyaloglással kb ez
jön ki, de csak kb 20 percet próbáltam még.)