[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 14., V, 12:51:12 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.14. 11:47:37 +1h-kor írta:

> Á, nem vészes a feltöltés. Simán csinálsz egy diódahidat és egy
> ellenálláson át feltöltöd a hálózatról. Kb 1 perc alatt feltöltődne egy
> 100-as izzótól. Persze akkor, ha a graetz után van egy kb 330 uF-os
> 400V-os elkó. De anélkül is 2-3 perc alatt meglesz az a 250V.
>
> A zárlati MW-okra nem lehet számítani, mert nem fog sikerülni akkora
> keresztmetszeteket összehozni. Azért se zárnám rövidre, mert lehet, hogy
> belül kinyekken valami vezeték, és vége a jószágnak.

nem tudom mekkorák azok a kondik, de....

http://www.tkk.fi/Misc/Electronics/circuits/strobo_12v.html
van egy ábra:
http://www.tkk.fi/Misc/Electronics/circuits/strobo2.gif

itt egy darab 4,7mikroF kondival
0.3 Ws  töltésenként   és ez  40 Hz villantással  12 W-osnak felelne meg

már csak a kondik villantásonkénti rákapcsolását kellene megoldani

jól látom?