[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 14:10:21 CET

Szervusz Gábor!

>  Nem vagyok én olyan... bár ilyesmiben kreatív vagyok... de inkább odadobom a
> köznek ingyen... :)

Akkor Attila! Vagy csinálj rá alapítványt! (-:

Amúgy most belegondoltam, hogy mekkora pazarlás már egész éjjel
százezerszám égetni a köztéri világítást. Mozgásérzékelős lehetne akár
nagy hatótávolságú PIR érzékelőkkel (optikával megoldható), és csak
ott és akkor égne, amikor kell. Persze nem nátriumlámpákkal, hanem
LEDekkel, de van már ilyen utcai lámpa is. Mondjuk a lakóházakban
lenne idegesítő, hogy az egész utca hunyorogna (-:

szia: Balázs