[Epitesz-barkacs] vezetékes gáz ára alatt

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 15:19:11 CET

Szervusz Mágus!

> ezzel az aránnyal  ( jln7525.jpg ) már jó lenne
>
> és hát a forró kipuffogócső hője is besegít

Szerintem erősen kamuszaga van... mondjuk nem vagyok májer a
belsőégésű motorokban, de azt tudom elképzelni, hogy ha egyáltalán
megy, a vízgőz a nitrogén szerepét tölti be a hengerben, tehát
melegítve (ég a benzin) megnő a nyomása, és munkát végez.

"Kombinálva a magas h�mérséklet hatását és a kinetikus energia
növekedését a víz/szénhidrogén keverék molekuláinak thermokémiai
felbomlását eredményezi.

Az endotermikus reaktor egy Elektro-Plazma-Kémiai egységet (EPK)
képez, és így most már lehet�vé válik, hogy egy nagy enrgiájú
üzemanyag jöjön ki a vizet és szénhidrogént tartalmazó keverékb�l. Ezt
a tényt az támasztja alá, hogy a kipufogógázban nagy mennyiség� oxigén
mérhet�."

Hogy plazma nincs abban egy mákszemnyi sem, az szinte biztos. Kb.
ívfény hőmérsékletén kezd előfordulni. Az is sántít nekem, hogy sok az
oxigén a kipufogógázban. Eleve saját kipufogógázából is beszív a
motor, hogyan maradhat akkor sok oxigén, ha levegőből emiatt
kevesebbet szív be? Vagy mi az a sok?

A mágnesség belekeverése is homályos...

Kár, hogy nem írt hatásfokot.

szia: Balázs