[Epitesz-barkacs] Fw: vezetékes gáz ára alatt

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Dec. 14., V, 16:26:31 CET

egyenlőre még nem dobtam el teljesen, hiszen a 110% hatásfokú
kondenzációs kazán  is nagyon furcsának tűnt az embernek, ma már
mégiscsak használják

a plazma és a reaktor már kissé furcsább, de lehet, hogy önvédelmi húzás
(pl. Horváth féle vízautó esetén 1978-ban a bemutató után pár honappal
meghalt,autójával szakadékba zuhant.mercédesze volt akkor, és sokan nem
hitték véletlennek )
-----
Hogy mi lesz a jövő üzemanyaga,azt hiszem csak mi nem tudjuk.Gondolom,hogy
az olajsejkek már maguknál tartják a megváltó terveket.Ezek között lehet
annak a vízautónak a gyártási leírása,engedélye is,amit egy magyar,bizonyos
Horváth talált fel,Ausztráliában.(1978-ban)Erről az AutóMotor számolt be
1980 körül,és azóta nagy a csend mind a feltaláló,mind a technika körül.A
leírás szerint egy 4 literes Ford Falcon 1(egy)liter vizet fogyasztott 100
km-en,miközben vizgőz távozott a kipufogó csövön.
---