[Epitesz-barkacs] Fw: vezetékes gáz ára alatt
magus3
maguspr at freestart.hu
2008. Dec. 14., V, 16:26:31 CET
egyenlőre még nem dobtam el teljesen, hiszen a 110% hatásfokú
kondenzációs kazán is nagyon furcsának tűnt az embernek, ma már
mégiscsak használják
a plazma és a reaktor már kissé furcsább, de lehet, hogy önvédelmi húzás
(pl. Horváth féle vízautó esetén 1978-ban a bemutató után pár honappal
meghalt,autójával szakadékba zuhant.mercédesze volt akkor, és sokan nem
hitték véletlennek )
-----
Hogy mi lesz a jövő üzemanyaga,azt hiszem csak mi nem tudjuk.Gondolom,hogy
az olajsejkek már maguknál tartják a megváltó terveket.Ezek között lehet
annak a vízautónak a gyártási leírása,engedélye is,amit egy magyar,bizonyos
Horváth talált fel,Ausztráliában.(1978-ban)Erről az AutóMotor számolt be
1980 körül,és azóta nagy a csend mind a feltaláló,mind a technika körül.A
leírás szerint egy 4 literes Ford Falcon 1(egy)liter vizet fogyasztott 100
km-en,miközben vizgőz távozott a kipufogó csövön.
---
-----Original Message-----
From: Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Date: 2008. december 14. 15:20
Subject: Re: [Epitesz-barkacs]vezetékes gáz ára alatt
Szervusz Mágus!
> ezzel az aránnyal ( jln7525.jpg ) már jó lenne
>
> és hát a forró kipuffogócső hője is besegít
Szerintem erősen kamuszaga van... mondjuk nem vagyok májer a
belsőégésű motorokban, de azt tudom elképzelni, hogy ha egyáltalán
megy, a vízgőz a nitrogén szerepét tölti be a hengerben, tehát
melegítve (ég a benzin) megnő a nyomása, és munkát végez.
"Kombinálva a magas h�mérséklet hatását és a kinetikus energia
növekedését a víz/szénhidrogén keverék molekuláinak thermokémiai
felbomlását eredményezi.
Az endotermikus reaktor egy Elektro-Plazma-Kémiai egységet (EPK)
képez, és így most már lehet�vé válik, hogy egy nagy enrgiájú
üzemanyag jöjön ki a vizet és szénhidrogént tartalmazó keverékb�l. Ezt
a tényt az támasztja alá, hogy a kipufogógázban nagy mennyiség� oxigén
mérhet�."
Hogy plazma nincs abban egy mákszemnyi sem, az szinte biztos. Kb.
ívfény hőmérsékletén kezd előfordulni. Az is sántít nekem, hogy sok az
oxigén a kipufogógázban. Eleve saját kipufogógázából is beszív a
motor, hogyan maradhat akkor sok oxigén, ha levegőből emiatt
kevesebbet szív be? Vagy mi az a sok?
A mágnesség belekeverése is homályos...
Kár, hogy nem írt hatásfokot.
szia: Balázs
_______________________________________________
Epitesz mailing list
Epitesz at lists.javaforum.hu
http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról