[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Dec. 14., V, 17:55:07 CET

egyszer lattam egy jatekot: hasonlo nagy kondik, feltoltve. (asszem inkabb KV kondik voltak, mert a toltoaramkorben volt neontrafo)

lapos spiral alaku tekercs, rateszel egy fem akarmit, kondi rasut, es a fem akarmi felszall. de pl odarogzitettek egy kolasdobozt, es szejjelszakadt. csak a tekercset is akarhogy probaltak rogziteni, az is szetszedte magat.

vajk