[Epitesz-barkacs] Fw: vezetékes gáz ára alatt

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Dec. 14., V, 18:45:07 CET

Szervusz Mágus!

> Horváth talált fel,Ausztráliában.(1978-ban)Erről az AutóMotor számolt be
> 1980 körül,és azóta nagy a csend mind a feltaláló,mind a technika körül.A
> leírás szerint egy 4 literes Ford Falcon 1(egy)liter vizet fogyasztott 100
> km-en,miközben vizgőz távozott a kipufogó csövön.

Vedd elő a fizikakönyvedet. De még az sem kell. Ha fogsz egy liter
vizet, elforralod, ahhoz energiát kell közölni vele. Ez történik pl.
főzés közben. Ha csak úgy elpárolog, dettó, ezért fázol jobban
vizesen. Na most ha ViZET tett bele, és VÍZGŐZ jön ki, akkor az nettó
endoterm folyamat, kocsit nem hajthat. Még ha VÍZ jönne ki, akkor is
nettó nullszaldós... nem véletlen, hogy elfelejtik, csodák sajnos
nincsenek. Ha valami más volt, és mondjuk egy zseniálisan előállított
cérium-kripton keverék trükkös és veszélytelen magreakciók folytán
vízgőzzé alakul, miközben energiát termel, és azt hallgatják el (tehát
valóban működőképes), inkább elképzelhető, de szintén nem valószínű.
Meg akkor azt mondta volna, hogy nem vizet tesz bele, hanem azt a
kotyvalékot.

Én voltam Gróf Spanyol Zoltán előadásán, aki szintén (!) föltalálta a
VÍZAUTÓT. Alig volt logikai összefüggés a mondatok között, fizikai és
kémiai csúsztatásoktól hemzsegett. A szomorú az volt, hogy ezt a
Pannon Egyetem Georgikon Kara rendezte egy népszerű előadás-sorozat
keretei között (!), a hallgatóságban rajtam kívül szinte semmi kétely
nem ébredt (vagy titkolták). Megpróbáltam a kari és az egyetemi
újságban egy beszámoló-leleplező cikket közöltetni, nem vállalták,
ilyen-olyan okokból elküldtek. Annó ezt az elektro-etc-re megírtam,
még társszerzőm is volt (-: Lehet, hogy féltették az egyetem meg az
előadások jó hírét...

szia: Balázs