[Epitesz-barkacs] Fw: vezetékes gáz ára alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 14., V, 21:03:36 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2008.12.14. 18:45:07 +1h-kor írta:

> Én voltam Gróf Spanyol Zoltán elõadásán, aki szintén (!) föltalálta a
> VÍZAUTÓT. Alig volt logikai összefüggés a mondatok között, fizikai és
> kémiai csúsztatásoktól hemzsegett. A szomorú az volt, hogy ezt a
> Pannon Egyetem Georgikon Kara rendezte egy népszerû elõadás-sorozat
> keretei között (!), a hallgatóságban rajtam kívül szinte semmi kétely
> nem ébredt (vagy titkolták). Megpróbáltam a kari és az egyetemi
> újságban egy beszámoló-leleplezõ cikket közöltetni, nem vállalták,
> ilyen-olyan okokból elküldtek. Annó ezt az elektro-etc-re megírtam,

[elektro-etc] voltam grof Spanyol Zoltan eloadason
Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
Thu May 24 14:02:23 CEST 2007

http://www.centralnet.hu/pipermail/elektro-etc/2007-May

> még társszerzõm is volt (-: Lehet, hogy féltették az egyetem meg az
> elõadások jó hírét...

"a tudomány mai állása szerint" a hivatásos tudorok nem tudják a
grófot "ûberelni", tehát hivatkozhatnék arra, hogy a grófot alátámasztották,
tehát  prof dr. habit X.Y. elismerte a gróf hozzáértését, tehát a magyar
tudományos életnek is :-)