[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 15., H, 01:15:44 CET

Ez egy nagyon profi gép volt, azért mertem feltételezni, hogy jó
értékeket mutat. Voltam én már kardiológusnál, terheléses EKG-n is. Ott
szintén teljesítménymérő bringát kellett tekerni, fix fordulaton, ők
emelték a terhelést. Akkor is valami 1-essel kezdődő Watt volt a
csúcsterhelés (az a gép nem is tudott többet), és nem tudtam volna egy
órát tekerni.

Itthon is van egy mágnesfékes szobabiciklim. Azt is lehetne, hogy
valamivel tekerem akárhányas fokozaton, adott fordulattal, ami esetet le
tudok mérni. Pl. ha a fúrógép üresjárási teljesítményfelvételét lemérem,
aztán a terheltet (a biciklire kapcsolva), abból ki lehet számolni a
hasznos teljesítményt? Mert ezt ha belövöm, hogy pl. 200W  50-es
fordulaton, 7-es fokozaton van, akkor csak fel kell pattannom, és
megpróbálni ezt a fordulatot 1 órán át tartani.
Azt nem tudom, hogy a mágnesfékes bicikli mit csinál az elfékezett
teljesítménnyel, de a 200W-tól már melegednie kellene rendesen.

Gábor