[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 15., H, 11:41:05 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2008.12.15. 09:54:25-kor írta:

> monduk a 250W-nak nem szamoltam utanna, irodalmi adat sportolobb tipusu
> ember folyamatos teljesitmenyere.
>
> kis szamolasbol az jon ki, hogy tenyleg nem atlagemberre jellemzo ertek. pl
> 100Kg ember 1m szintkulonbseg az 1000Joule. 250W-al 25cm/sec kellene legyen
> az emelkedes, ami tempos lepcsozesnek felel meg, 12 masodpercenkent egy
> emelet temponak.
>
> kiallva tekerve a bringat alapbol a testsuly nyomja a 20 centis pedalt, az
> 200Nm, de ez a csucsnyomatek. Az atlag valoszinuleg kevesebb mint a fele, de
> [...]

a konditermi taposógépek nem is jutottak eszembe, pedig a
TV2 "nagy fogyás"-ban azt a kézzel is fogandó,
( pl. Tunturi C35 ElliptiCal ) istenien alkalmas lenne
autógenerátor hajtására :-)

bár mégsem :-( , mert az én 120 kilómnál 60kiló menne a pedálra és 60kiló
kézifogantyús rúdra :-(

no, ezt még át kell gondolni :-(