[Epitesz-barkacs] a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 13:57:12 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem video, cikk
> http://wita.hu/index.php?show=post&post=183

Köszi, nagyon érthető így is. Itt a kenguru elvet használja ki.
Energetikailag pl a légellenálást és más, testi funkciókból származó
veszteségeket neki is meg kell termelnie, viszont ez - szerintem - egy
gépi módszer. Nem bicikli, de mégis egy mozgáskönnyítő szerkezet. Ki
lehetne úgy is dolgozni, hogy a max sebessége messze 10m/s fölött legyen.
Szóval én aszondom, hogy érdekességként indulhatna akár a versenyeken, de
azért mégis ez nem ugyanaz.

Ilyesmikért nem értek egyet pl a paralimpiai számokkal sem. Együtt úszik
egy mondjuk értelmi fogyatékos egy olyannal, akinek nincs keze. Vagy egy
kéznélküli egy lábnélkülivel. Ez nem verseny! Persze felőlem csinálják, de
én nem tartom másnak, mint egy sportolási lehetőségnek és egy önmaguk
megmutatásának. Bááár, már maga az olimpia sem a teljesítményekről szól,
hanem a gyógyszervegyészeti eredményekről. :-)