[Epitesz-barkacs] napról töltődő utcai lámpák

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 15., H, 20:40:39 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem hiszem, hogy ehhez nincs odavezetve a vezetékes áram. Télen azért
> van hogy egy hétig sincs értékelhető napfény.

Ehhez nem értek, de el tudom képzelni, hogy borús időben is bevesz annyi
fényt, amennyit kell. Lehet, hogy nincs igazam. Szerintem nem éri meg a
napelem ott, ahol oda van vezetve az áram. Pl autópályák mentén szokott
lenni ilyen szerkezet kis napelemmel, már elfelejtettem, mik is ezek, de
biztos láttatok ilyet. Itt is az lehet az ok, hogy így csinálják, hogy ne
kelljen sok km-ről odavezetni a delejt. És ezek is biztos működnek borús
időben is.