[Epitesz-barkacs] fényforrás kérdés 1

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2008. Dec. 16., K, 11:13:28 CET

2008.12.16. 10:29-kor Mágus Bérprogram Demo irta:

> 2. kérdés:
>
> lakásméretű kivitelben gerjesztéses ketyerét hogyan lehetne csinálni
> ?
>
> mert pl. * Elektróda nélküli Rendszerint nem cső alakú, külső
> mágneses vagy elektromos erőtérrel gerjesztett, de fizikájában a
> fénycsőétől nem különböző fényforrás. Tipikus fényhasznosítás: 50-80
> lm/W
>
> amiről hallottam: a rádióadó környékén egy fénycső is világítani tud
> villany nélkül ~~~~~~~~~~~~

Akkor, hogy halljál még egyről:

http://www.tungsram.hu/tungsram/prof/np_genura.html

Egyszer majdnem vásároltam pár ilyet kíváncsiságból,
de aztán b..tt visszahívni a márkabolt, így aztán inkább
mégsem vettem, jobb is így asszem. (Végülis rendes tőlük:
valami 8000 Ft lett volna darabja.)

"Lakásméretű kivitelben" nem fogsz kapni szerintem. :-)

Üdv:
     Józsi