[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 19., P, 10:59:16 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.12.19. 10:26:00 +1h-kor írta:

> tapasztalatokat és (lehetőleg netes) szakirodalamakat keresek,
> mert
> pl. az evezőspadon a bowdent (kéziráncigás) mekkora erővel fékezik?
> pl. a lapos vaslemezekkel váltotatható terhelés mekkora határok között
> van "gyárilag"

ebbe  a "lapsúlyos" szóba ütköztem a képek keresése közben
azt hiszem nem is kellene a 4. emeletre

Ditec lapsúlyos melltámaszos evező ( 80kg lapsúllyal)
Lapsúlyos otthoni kondigép 50 kg súllyal (nem bővíthető)

Arnold Gold Sport Otthoni Lapsúlyos kondigépek. ... Terhelhetőség változtatása
stift állításával történik 1 kg lépésközzel. ...
http://www.arnoldgold.hu/Lapsulyos_gepek

AGM Lábtoló gép lapsúlyos. A professzionális testedzés számára általunk
kifejlesztett és csak nekünk gyártott kondigép 140 kg lapsúllyal. ...