[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 11:46:33 CET

Gondoltam, feldobom ide a témát, hátha jönnek ötletek, nekem nincs
egyelőre használható.

Hullámlemezt kéne hajlítani az ábra szerinti profilt. Lemezmegmunkálással
foglalkozó cég beintett, nem tudják megcsinálni. Valszleg valami spécibb
szerszámozottság kell hozzá. Ti hogy fognátok bele?

A hullám magassága kb 8 centi lenne.
Az alján a sík rész meg olyan 8-10 mm, és a rajz ellenére a hullám sokkal
keskenyebbre lenne összenyomva, olyan 2-3 mm lenne a rés közte.

0,35-ös vagy 0,5-ös (max) lemezből kéne megcsinálni, olyan 90 centi
szélesből. Egész táblákat kéne így meghullámosítani. Végül egy egységbe
valami 5-6 táblányi lemez lenne egyesítve pl keményforrasztással. De ez
már megoldható, ha megvannak az alaphullámok.