[Epitesz-barkacs] bringa-generátor Re: a LED-izzós áramfejlesztő rokka és

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 19., P, 12:07:07 CET

És akkor végülis miben maradtunk, hogy mi az ideális áramátalakító ilyen
célra? Ami üresben szinte szabadon forog? Lehet, hogy mondtátok, csak
már elfelejtettem :(
Ha találnánk ilyen eszközt, jól gondolom, hogy az akksi és eközé egy
állítható áramgenerátort kellene rakni, és ahogy növeljük az áramot, úgy
nőne a terhelés?

Gábor