[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 13:02:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az evezőpad olyan olyan kielboat jellegű, ezzel egy propelleres
> tengelyt pörgetni, az egészet rácsavarozni egy kéttestű úszóteszter,
>
> így "hátrafelé hajtod, és mégis előre mész" :-) lenne belőle
>
> hogy ezt eddig nem találtam ki :-(

Jó, most nem evezőpadról, hanem valódi csónakról vagy hajóról (nemtom, mi
a rendes elnevezés) van szó. Láttam már olyat, hogy valaki úgy húzza, mint
ahogy kell, de előre halad, viszont pl az olimpiai számokban mindig háttal
haladnak. Biztos az se rossz, de engem idegesítene, főleg ismeretlen
terepen. Még jó, hogy nem találtak ki olyan autót vagy repülőgépet, amit
háttal ülve a menetiránynak kell vezetni. :-)