[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Dec. 19., P, 13:21:57 CET

Olyan mamóka is volt, akiről még azt sem nézném ki, hogy fel tud állni
egyedül a székéből. De járt kitartóan, és igen nagy tiszteletet vívott
ki azzal, hogy járt egyáltalán. Ezek az emberek zömmel egészségbuzi
megszállott mániákusok, Téged is csak segítenének, és megbecsülnének
azért, amit teszel. Ha valamiért leszólnának, az a mostani állapot, ha
nem sportolsz semmit.

Volt ott hetvensok éves ősz öreg edzőtársam is, sőt olyan is, aki hatvan
akárhány évesen lett európabajnok senior fekvenyomásban.
Voltak aztán igazán kövér csókák is. Lejön, köszön, teszi a dolgát,
hazamegy.

Ha egyszer elmész, semmit nem veszíthetsz vele. Ha véletlenül beszólna
valaki (szerintem kizárt), vagy visszaszólsz, vagy nem foglalkozol vele,
vagy nem mész többet, túl sokat nem veszíthetsz. De ha tartasz tőle,
szívesen elkísérlek az első pár alkalomra.

Gábor