[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek -evezés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 13:33:33 CET

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem mindennel szabad, még hordalékfára felülve is. Csak bizonyos
> járműveknek bizonyos követelményeknek kell megfelelniük. Ladikra
> nemtomhányméterig nem kell se vízi jártassági, se kishajóvezetői
> engedély. A gumicsónakra mégúgyse.

Nem lehet, hogy igen, akár gumicsónakkal vagy farönkkel is mászkálhatok a
dunában, de előírják, hogy a parttól milyen messzire lehet ezekkel
bemenni? Meglepne, ha ilyen vacak járművekkel is simán mászkálhatna bárki
a hajózó utvonalon.

Hasonló az ábra a sárkányrepüléssel is. Biztos nem vészes előírások
vannak, de ha valaki belemászik a légifolyosóba, biztosan jól
meg...(ostorozzák). :)