[Epitesz-barkacs] kondigép tapasztalatokat keresek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 19., P, 17:55:35 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Na most képzeld el, hogy nekem mit szólt volna be!
És én meg lehet, hogy nem visszaszóltam volna. (Nemtom, mikor volt, talán
már szabadulnék.)

Miért nincs külön fittnesz, welnesz, f..nesz vagy kiskegyed edzőterem a
csajoknak? A pasik edzésétől amúgy is oroszlánszag van ilyen helyen,
hacsaknem intenzív a légcsere. Ezt hogy viselik a parfümhöz idomult
csajorrok? (Mellesleg engem meg ezekkel a parfümillatokkal lehet elüldözni
bárhonnan.)