[Epitesz-barkacs] Lemezhajlitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 20., Szo, 14:04:17 CET

Moczik Gabor wrote:

> Drágább annyival, mint amennyi a szivattyú + radiátor + csövezés ára
> a másik konstrukcióban?

Hajaj! A rézlemez csak natúrban kb 80ezer Ft lenne, és nincs benne a
hajlítás a végén, meg az ezüst, a gáz, a meló. A radiátor tizenezer, a
csövezés szerelvényei párezer, a szivattyú is tizenezer.

> Ha hegesztesz rá laposvas csíkokat kifurkálva, majd másik laposvas

A hegesztést azért szeretném elfelejteni, mert még a ponthegesztések
sorozata a felületen is annyira eldobja az egészet, hogy használhatatlanná
válik.

Amúgy kezdtem kialakítani fejben egy hajlító eszközt. Nem is tűnik olyan
bonyolultnak, csak elég sok meló lenne megcsinálni. Kézi hajtányú lenne,
és valszleg működne is. Lehet, hogy előbb kipróbálom az elvet egy egyszerű
szerkezettel keskeny lemezcsíkkal, és ha sikerül, akkor megcsinálom vmikor
táblalemezre is.