[Epitesz-barkacs] áttétel erőpusztítása

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 20., Szo, 22:34:56 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.20. 22:04:37 +1h-kor írta:

> Na ez már valami! Ebben bőven van teljesítmény, és ha tényleg nem
> melegedett sem a lánc, sem a kerekek, akkor a lánchajtás jónak tűnik
> hatásfok szempontjából.

egy racsnis fogaskerékből csináltam a láncfeszítőt (1440 fordulatszám mellett)
amihez láncra merőlegesen egy féltégla a "teher"
(láncfeszítőt kiakasztva láncot tudok cserélni, visszaakasztva nagyobb "teher"
esetén a motor lefullasztását is bírja, ez a féltéglányi az optimális)

szóval ennyit kondikerékpárral sem tudnék szétszaggatni :-)
és egy BLDC motorral sem melegedne fel (szerintem)