[Epitesz-barkacs] lapsúlyos kondigép

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Dec. 22., H, 13:04:50 CET

nem erted.

a manualis munka adott attetelen keresztul dolgozna egy racsnis kerekre,
ami mogott van a felhuzando rugo, suly vagy barmi..  de jellemzoen pld
spiralrugo. (kozepso tengely forgasa befesziti)
annak az energiaja a kulso palaston rogzitve forgatja azt. a palast
tengelye mar mechanikus fordulatszabalyozon keresztul hajtja ki a
generatort. es nemkell nagy fordulat, a polusszam is megteszi, ha frekit
akarsz.
bar igazabol nem kell freki, mertegyszerubb a frekivaltosdi, ha
halozatba akarsz taplalni. ha viszont nemkell halozat, eleg lehet a sima
akkutoltes is.. arrol proman elmegy a terem ledes vilagitasa.. :-)

      kkkk     b-befeszites
       r k     r-spiralrugo
       r k     k-kihajtas
bbbbbbb kkkk