[Epitesz-barkacs] Villanykalyha

Tanács Dávid tanacsdavid at gmail.com
2008. Dec. 22., H, 13:30:14 CET

Sziasztok!

Mielott megvalok toluk, gondoltam, feldobom ide is...

Elviheto egy szetszedett, de hianytalan 6kW-os (futoszalak es a
samotteglak lettek kiszedve belole, egyben nem tudtam megmozditani),
es egy teljesen egyben levo 4kW-os villanykalyha (ez meg be van kotve,
de nincs hasznalatban). Amikor le lettek allitva, mindketto mukodott,
de az elmult 3-4 evben nem kaptak aramot.

Ha valakit erdekelne, szoljon, viheti. A fem dobozok is jo allapotuak,
csak ekkor cuccot nem epitek, hogy valaha is felhasznaljam.

--
tanacsdavid
+36-30-698-3567

Csak a Puffin adhat erot is mindent lebiro akaratot...