[Epitesz-barkacs] lapsúlyos kondigép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 22., H, 14:36:48 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.12.22. 12:57:59 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Szerintem szivattyúkat mozgassataok a konditerem összes gépével,
> aztán a padlásra felpumpált vízzel a pincei generátort akkor, és
> olyan tempóban hajtjátok, ahogy szükséges.
> Prédikálószék kicsiben :-)

pl. kanalas kút fordítva (olyan mint egy páternoster, a lefelé menő serlegekben van a víz,
alul kiönti, a felfelé menő vödör üres)

pl. 30cm sugárral (egy kerékpárkerék), 10 - 20 - 30 db  1 literes kanál tartalma mozgatná,

tehát az 0,3m-es sugár * 10kp víz folyamatosan, minha 10 kp erővel húznék 1 kötelet

és pl. egy  6V3W-os kerékpárdinamó
75% hatásfokkal

mi a véleményed?

a serleges kút,  vagy a serleges, láncos elevátor elve