[Epitesz-barkacs] lapsúlyos kondigép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 02:17:31 CET

Hofferek Attila wrote:

> És persze isten irgalmazzon annak ami útban van ilyenkor az egyik
> oldaláról súlytól megszabadult rúdnak.

Hááát, nekem az a gyanúm, hogy ha valaki elméri a farkát, és nagyot talál
felrakni, nem bírja, az nem biztos, hogy le tudja borítani. Leginkább
rosszullét esetén van baj. Vagy valószínűtlen, hogy kiegyensúlyozódik a
súly? Mindenképpen leborulna? (Bevallom, én még talán az életben nem
próbáltam ilyen fekvenyomó padot.)