[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 12:09:27 CET

Balázs Bámer wrote:

> Piacon hallottam beszélgetni két eladót. Egyik a másiknak:
> - Én egyszerűen elintézem a karácsonyt. Előtte mindenkivel jól
> összeveszek, és nem kell ajándékot venni...

Elég nagy hülye lehetett az illető, de jól mutatja, hogy nem kell a
dologhoz jehovásnak lenni. :-)

> Bár nem az igazi. Én pl. hiába próbálom évek óta átverni szüleimnél,
> hogy csak kevés ajándék legyen, inkább jelképes, sehogy sem megy.

Emiatt csak nem fogsz velük összeveszni! :-)

Szerintem - ha valaki úgy gondolja - egyszerű elhatározással is kilőheti
ezt az ajándékozási mizériát.

Viszont, ha mindenki egyszerre sikeresen döntene így, átfogó kultusza
keletkezne egyik évről a másikra, iszonyú bajba kerülne egy csomó ember és
cég, akik és amik ebből az év legjelentősebb bevételét realizálják. :-)