[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 20:26:03 CET

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem nem kell az ajándékozást kilőni, szeretetből jöjjön, erről
> szól az egész, ne muszájból, és ne az összegekről szóljon.

Végülis persze! Betiltás pl nem lenne jó, vagy valami antiajándékozás
kampány. Na de ami nálunk "hagyományból" kialakult, az már vicc! És minth
magad is olyasmit írtál volna, hogy neked már át is ment a nyakadon a
karácsony, amit megkönnyebbülésként egy kis borral enyhítettél a végén.

Nem egyszerű dolog az ajándékozás. Először pl a szeretett lényt
megajándékozza valaki, aki nem is számít rá igazán. Később ugyan megvan a
szeretet, de átalakul elvárt eseménnyé, azért az már nem az igazi.
Rosszabb esetben nem tetszik az ajándék, nem sikerül eltalálni valamit,
onnantól meg van alapozva a következő hasonló esemény, már a gondolattól
is rossz lehet a szájíze annak, akinek valamit ki kell találnia.

Persze egy jó párkapcsolatban (ma ez nagy divatszó) egész évben figyelnek
egymásra, és észrevesznek jeleket, hogy a másik mikre vágyik, ezeket meg
lehet jegyezni, be lehet szerezni vagy el lehet készíteni. Na de egy
kiterjedt rokonságnál ez már azért elég húzós.

Na mindegy, nem akarom én a világot megváltoztatni! :-)