[Epitesz-barkacs] KELLEMES ÜNNEPEKET!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 20:57:46 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem az ajándékozás ment át a nyakamon, hanem a temetőbemászkálás, és a
> feleségem családja. Ezek nélkül igen kellemes nyugodt áldott ünnepem
> lett volna.

Aha. Hát akkor legközelebb ezirányban valamit lehet, hogy kéne tenni. De
attól tartok, hogy ha határozottan kivonnád magad vagy az egész családodat
ezekből a programokból, akkor otthon se lenne minden gömbölyű, mert hát
valszleg a nejednek ez fontos.

Na mindegy, csak dumálunk, majd lesz valahogy (ugyanígy) jövőre is. Én úgy
látom, hogy az öregek cseszik el a fiatalok dolgait. Bele akarnak mászni
az életükbe térdig. Pedig jól ellehetnének maguk is, meg volna évközben
sok más alkalom is, amikor össze lehet jönni. Temetőbe kicitálni a
fiatalokat karácsonykor? Azért az már durva. Ha ők is menni akarnak, az
is - szerintem - meghittebb szűkebb körben. A temető nem
tömegzarándokhely. Na de hát ez van.