[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 27., Szo, 10:02:00 CET

ilyen nálam is szokott lenni. kisebb belső pára esetén kevesebb.
(pl. ma reggel nem volt, de nem is párásítottunk tegnap vagy azelőtt)

panelben azért nem jelentkezik, mert olyan száraz a levegő, hogy
az már egézségtelen.
de ha jól bepárásítasz a panelban akkor ott is kicsapódik a pára az ablak
alján.

és miért pont alul... ? mert ott hidegebb az ablak mint felül....
a meleg mindig felszáll... ( a víz meg locsorog :)))))

főleg akkor is jelentkezik ha a sötétítő függöny "jól zár" a belső légtér és
az ablak között.

megszüntetni, szerintem 3 réteg üveggel és nem alu távtartóval lehetne.

de rengeteget segít a dolgon egy külső zsalugáter is, vagy esetleg füthető
ablak :)

még reggel van és tele vagyok energiával azért írok ám ennyi marhaságot :)

zsolt