[Epitesz-barkacs] színtelen, átlátszó kültéri autólakk?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Dec. 27., Szo, 15:04:19 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> pl. www.tuningnet.hu -n egy Ordasi Gábor nevű, de hirtelen eltűnt a honlapja
> (nekem szerencsém volt, mert 2 évvel ezelőtt lementettem az egész lapot)

Hooo, tenyleg, fel-1 eve meg mukodott az oldal...
De egyebkent van valahol egy forum szeru tukrozes rola, de nem jut eszembe
hirtelen.

> hát nekem 6000Ft/m2+ munkadíjat ajánlottak :-(

Ebben benne a tukor is?
Amugy ez sok? Miert, hany m2-t akarsz csinalni?

Egyebkent egy uvegvagoval magad is fel tudod darabolni, nem kell hozza
diploma, gyakorlat viszont nem art, hulladek uvegdarabokon kell gyakorolni. :-)
Ja, es ne 1x2m-es tablat vegyel, azt kicsit nehez lesz elsore, es esetleg
nagy lesz a hulladek. :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))