[Epitesz-barkacs] ablak parasodasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 27., Szo, 15:43:20 CET

jhidvegi wrote:
> Erről a témakörről jut eszembe: régen volt egy működő programom a
> 386-oson még, tel.exe. Most megnéztem (mert még megvan, bekapcsolható),
> de nem
> működik valamiért, vagy csak már elfelejtettem, hogy kell használni.

Közben megtaláltam, hogy kell elindítani. Kissé nehézkes használni, de
találtam olyan példát benne, aminél a falban páralecsapódás történik.

Sajnos nem nagyon vannak benne ezek a mai anyagok, bár lehet, hogy lehet
kreálni is benne, de nem mélyedtem bele. Hátha van valami maibb, és valami
kézreállóbb progi.