[Epitesz-barkacs] lapsúlyos kondigép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 27., Szo, 23:49:33 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.12.27. 23:15:37 +1h-kor írta:

> Hát mégis van ilyen? Én is beiratkoztam egy reinkarnációs tanfolyamra,
> nem is hittem benne, rohadt drága is volt, de az oktató azzal
> vigasztalt, hogy miért ne, egyszer élünk... :-)

nem kell ahhoz meghalnod, hogy "korábbi életed" legyen :-)

egy francia orvosnő, aki később lett űrhajós, az űrrepülése előtti életére a
"korábbi életemben" kifejezéssel hivatkazott.

én geológus technikusként kezdtem, de túl szűknek éreztem, (az ELTE-n 2 évente
1évfolyamban 2 magyar tudott továbbtanulni )  szélesebbnek láttam az
építőkart, útépítés témában (mégiscsak a földhöz kapcsolódik) folytattam, de
kb 88-ban, amikor a KPM minisztérium "ejtőernyősei" a nyakunkba zuhantak
átváltottam
munkaügy, társadalombiztosítás témába ( eddig tartott  a "korábbi életem" :-) )

tudom, hogy nagyokat váltottam, de én már csak ilyen vagyok....