[Epitesz-barkacs] Fagyallo kola

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 29., H, 16:26:32 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2008.12.29. 15:33:12 +1h-kor írta:

> Halihó!

>   Hm... a széndioxid tartalom mennyiben befolyásolja a fagypontot? :)

Híg oldatok törvényei. A __gőznyomás fogalma, hőmérséklettől függése___, fagyáspont, forráspont értelmezése tiszta oldószer esetében

http://www.biokemia.sote.hu/ob_okt_hu/ob_okt_hu_m01_01/ob_okt_hu_m01_01_20082009_eloadasi_tematika.html

most én sem tudok róla többet, de talán ez az irányvonal lenne jó?