[Epitesz-barkacs] Fagyallo kola

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 29., H, 19:33:06 CET

Hofferek Attila wrote:

> Egy liter kóla pluszban :-) Tehát leszögezhetjük, hogy a kaóla
> (győzikésen) csak akkor fagy meg, ha kevesebb, mint egy liter.

Hú, ezt a kaólát de eltaláltad! És nem csak győzikésen hangzik így. Pl a
viharsarokban is így mondják, meg pl azt, hogy Ildikó, kb így: Ildikaóa.
:-)

Azért a győzike mindenen túltesz. Most is a fülembe cseng, amikor valahol
külföldön kergetett valakit, hogy "álvágom á nyákádot".... (volt idő,
amikor a vonaton jegy nélkül utazó cigányok előszeretettel vagdosták el a
kalauzok nyakát vagy legalább is ezzel fenyegetőztek, és ez az én fejemben
összekapcsolódott.)