[Epitesz-barkacs] Hofinak tetsző kályha Re: Fw: kinai kézi generátor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Dec. 29., H, 23:59:35 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> oldalról is és a vékonyabbik oldalról is lehet pakolni
> !!! párhuzamosan a fallal is !!!,
>  itt ( szerintem ) a kb 1m rudakat
> darabolás nélkül is bele lehetne rakni,

Jó, azt tudom, hogy kéne elsuvasztani a szerkezetet bárhová, ha csak az a
cél, hogy fűtsek vele, de akkor nem kell, hogy minden oldalról bele
lehessen látni, meg hogy ilyen esztétikája legyen. Arra ott vannak azok a
kandallóféleségek, amik csak előlről néznek ki valahogy, illetve előlről
pakolhatók.

Szóval egy ilyen díszes, különleges szerkezetet valahogy máshogy kéne
elhelyezni. Most pl arra gondoltam, hogy sarokban lévő kémény esetén a
sarokba lehet beállítani 45 fokban. Ekkor mindkét oldaláról látszik...
persze jó sok helyet elvesz. Ugye erősen sugároz, szóval nem lehet
mellette szekrény vagy ilyesmi.

Ha a helyiség nagyobb falára merőlegesen van elhelyezve, akkor meg hideg
téli estéken szépen körbe is lehet ülni, lehet anekdotázni. Vagy pl lehet,
hogy hegyi házikókban, ahol sielés után esténként lehet megpihenni, akár a
helyiség közepe felé beljebb is lehet a szerkezet, és körbeülik a didergő
emberek forraltborral a kezükben.

Szóval ilyen értelemben, belsőépítészetileg kérdeztem.