[Epitesz-barkacs] Homennyiseg meres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Dec. 30., K, 19:51:40 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.12.30. 17:14:05 +1h-kor írta:

> Hát igen, gondoltam. Ezért vagyok ezzel a listával elégedett, ugyanakkor
> fájlalom, hogy ezzel sajnos sokmindenkit elriasztunk. Olyanokat, akik
> tényleg építészeti témákkal szeretnének foglalkozni, meg talán esztétikai
> kérdésekkel, belsőépítészeti megoldásokkal, meg ide tartozik, hogy milyen

kissé földhözragadtak vagyunk :-), szereljük a csapjainkat, napkollektorral
valamennyit spórolni, gerjesztjük generátorainkat

> az akusztikája egy-egy helyiségnek, zenehallgatásra alkalmas helyiségek,
> vagy orgonamuzsikára alkalmasok, aztán a fényviszonyok, megvilágítási
> módok különféle célokból, rejtett meg központi világítások, helyi fények,
> aztán elszívók, főzés, amerikai konyha, középen lévő, körbejárható pultok,

a hosszú, ázsiai üvegezett kályha felvetésed tényleg belsőépítési téma,
és sajna én is földhözragadt vagyok ( vagy azzá váltam :-( )

tényleg:

ha a szoba közepére tennéd, 2,70 belmagasságnál hogyan vezetnéd ki a füstöt?