[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Dec. 30., K, 20:57:58 CET

> 1)  orosz-ukrán gázviszály esetén mit tennél (tehetnél) "túlélésileg"?
>
> 2) pl. távhőügyileg gázos erőműnek kiszolgáltatottként hogyan nem fagynál
> meg?

1. nekem egyáltalán nincs vezetékes gázom, eddig villannyal majd
villany/fával és mostmár csak fával fűtök, az elmű elmaradt bevételeit meg
nagyon sajnálom...

2. villany radiátor, siesta gázkályha palackkal ha lehet palackost kapni,
télikabát, sok pulóver, valamint a plázákban meleg van :)

viszont nem értem az aggályt
azzal hitegetnek, hogy 3 hónapig elég a gáz....
akkor meg minek aggódni ?

nem politikalilag de azért mégiscsak idevág a dolog.

én úgy gondolom, hogy a hazánkba telepített gáztározók potenciális célponttá
tették hazánkat. 1 kisebb repülőgép is szerintem az egészet begyújtja és
akkor mindenkinek melege lesz egy darabig.

zsolt