[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Dec. 30., K, 21:00:10 CET

Halihó!

> én úgy gondolom, hogy a hazánkba telepített gáztározók potenciális
> célponttá tették hazánkat. 1 kisebb repülőgép is szerintem az egészet
> begyújtja és akkor mindenkinek melege lesz egy darabig.

  Nehéz ügy lenne. Gáztározónak a már kimerült gázmezőket szokták használni,
egyszerűen belenyomják a gázt a meglévő fúráson át... 1-2 kilométernyi szikla
van a tározó felett, eléggé nehéz azt lebombázni... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor