[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Dec. 31., Sze, 16:50:36 CET

Hofferek Attila wrote:

> Miért? Én úgy tudom a szárító fűtést azonnal meg kell kezdeni rakás
> után, és ha az kész, akkor használatra kész a kályha.

2 honap utan meg nem kesz, az szinte biztos, a fonokom most epitett
szeptember korul kalyhat, voltak az eloirt szarito futesek, aztan november
vege fele amikor jol bedurrantott, 5 perc utan elarasztotta a lakast a fust
meg goz.

Normal korulmenyek kozott tavasszal szokas kalyhat epiteni, nyaron egesz ido
alatt nyitva rajta az ajto hogy szaradjon, majd osszel lehet lassan
futogetni benne, telen lehet bedurrantani.
Persze bizonyara fel lehet gyorsitani a folyamatot, de egyaltalan nem vagyok
meggyozodve hogy nem fog szetrepedezni hamarabb, mint ami a bevalt
technologiaval keszul. Szukseghelyzet az mas kerdes, de ha gyorsan-gyorsan
csak arra kell hogy ne fagyjon meg az ember, arra jo egy sima tuzhely is.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))