[Epitesz-barkacs] Kémény ismét

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Feb. 8., P, 09:54:20 CET

Ez most itt a fő gond kéményseprőileg, ami miatt már nagyon nagy hőbörgés
van az építő szakmában. Az önkormányzatoknak kell döntést hozni ezekben a
kérdésekben, ők viszont nem értenek hozzá, így a kéményseprő vállalatokat
bízzák meg. Akik nem kell mondanom, miben érdekeltek, és milyen árakon
dolgoznak....

Én abban bízom, hogy egy jó fej, rugalmas fiatal srác az építési hatóság
nálunk az önkormányzatban, és ha hepciáskodik a kéményes, le tudjuk hátulról
állítani.

Gábor