[Epitesz-barkacs] kéményajtó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Feb. 15., P, 12:39:29 CET

jhidvegi  <jhidvegi at startadsl.hu> 2008.02.15. 12:17:39 +1h-kor írta:

> A témáról amúgy eszembe jut egy tegnapi tv műsor, amiben lakótelepiek
>
> Én pl az inkriminált lakók helyében egyszerűen kiköttetném az egész
>
> Sőt, egy másik módi is az eszembe jutott. Nem lehet leválni? Akkor
>
> Bocs, hogy elkanyarodtam a témától.

én speciel örülök neki :-)

Az ész nyilvános használatát Kant szerint megelőzi "az ész magánhasználata", az önállóan gondolkodás

Kilábalás a kiskorúságból - a szabadság próbája saját gondolkodásunk

"A felvilágosodás az ember kilábalása maga okozta kiskorúságából. Kiskorúság az arra való képtelenség, hogy valaki mások vezetése nélkül gondolkodjék." (Immanuel Kant)