[Epitesz-barkacs] kéményajtó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Feb. 16., Szo, 15:12:27 CET

jhidvegi  <jhidvegi at startadsl.hu> 2008.02.16. 14:32:44 +1h-kor írta:

> És megéri?

a helyi hatósági csaj 500e Ft veszélyével olyat akart kicsikarni tőlem,
(helyszíni szemle nélkül!!) határozatilag, aminek jogi alapja nem volt
erre a középmagyarországi közig hiv. visszavonatta,
ettől a csaj a szemlére elhívta a főnökét, hátha belémköthet
(annyira begőzölt a csaj, annyira magán kívül volt, hogy
szó szerint a fülem hallatára a főnökétől 3szor is kérdezte
"tényleg nem tudok semmibe belekötni??")

no ettől meg nekem durrant be  az agyam, és rámküldte a kéményseprőket,
akik jogilag is hülyék voltak, és a jegyzőnek akartak nyalni

szóval: akár megéri, akár nem éri meg, rólam élete végéig leszálljon
a hatósági csaj. (szívem szerint a p..a illet volna :-) )

> Szerintem semennyit, bár nem volt minden mozdulat ütőerén a kezem - hogy
> ezzel a képzavarral éljek.

én arra vigyáztam mindig, hogy ne csúsztassak egyiknek sem, mert akkor a
nyakamra tud később szállni, hogy megint csúsztatni kelljen