[Epitesz-barkacs] tetofedes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Feb. 25., H, 16:56:55 CET

A hasznalatbaveteli egy erdekes kerdes. Nekem van egy lakohazam, amire szazeve van hasznalatbaveteli. Es erre van egy atalakitasi engedelyem. Akkor annak a vegen lesz hasznalatbaveteli eljaras? Az atalakitas nyilaszaro cserek, valaszfalmodositasok, egy tetoablak modositasa, es egy terasz epitese.

Hanyas csavarral csavaroztak a toldast?

vajk