[Epitesz-barkacs] jardabetonozas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Feb. 25., H, 18:06:05 CET

Pataki István írta:
> Sziasztok!
>
> Nekem is várható ilyen feladat. Tudja valaki a korrekt
> technológiát? Mert látom, hogy nagyon el lehet cseszni, meg
> lehet nagyon jól is csinálni.

Ami a lenyeg szerintem, hogy alatta ne mozogjon soha tobbet a talaj. Ha
friss a feltoltes akkor ez eleg gazos, sokat kell dongolni, aztatni a
talajt, hogy bealljon, de ha eredetileg is a fix talaj van alatta, akkor
5-10 cm finom murva kerul ala, arra jonnek a kovek, oldalt pedig
foldnedves betonba a szegely. Utana vegigvibralva az egeszet orok darab,
nincs benne tul nagy varazslas. Amikor elkezd bemohasodni le kell szorni
valami kis granulatummal es belocsolni, mas torodest nem igenyel.